Navigatie

Veelgestelde vragen

Staat jouw vraag er niet tussen? Stuur dan een mailje met je vraag naar fifthjewelry@outlook.com!

Hoe plaats is een bestelling bij FIFTH jewelry?
Als je een artikel in de webshop hebt gevonden, selecteer je deze en klik je op ‘In Winkelwagen’. Wanneer je uitgeshopt bent, kan de bestelling worden afgerond door naar je winkelwagen te gaan. Het afrondproces is onderverdeeld in 4 stappen:

1. Winkelwagen
Hier kiest u de manier van betalen. Er zijn twee opties. Optie 1 is ‘Betalen bij afhalen’ en optie 2 is ‘Vooraf overmaken’. Verder controleert u de inhoud van uw winkelwagen en klikt vervolgens op ‘Bestelling afronden’.

2. Uw gegevens
Als eerst maakt u hier de keus om af te reken met account of zonder een account. Daarna vul je je adresgegevens in. Onderaan de eerste stap kun je kiezen de bestelling naar het factuuradres te laten verzenden of naar een ander adres. Indien je kiest voor de tweede optie pas je de adresgegevens van het afleveradres aan.

3. Bevestigen
Hier controleert u de bestelling, betaalwijze, contactgegevens en factuuradres. Hier kunt u de algemene voorwaarden doorlezen en mee akkoord gaan voordat u uw bestelling plaatst.

4. Betalen
Er is een orderbevestiging naar uw mail gestuurd. Hierna dient u de betaling te voldoen. 

Hoe gaat het betaal proces?

Nadat je jouw winkelwagen gevult hebt met alle leuke artikelen klik je rechts onderaan op 'Bestelling afronden'. Hierna kom je vanzelf bij stap 2 'Uw gegevens'. Vervolgens ga je door naar stap 3 'Bevestigen'. Als laatste, stap 4 'Betalen'. 

Bij het betaal proces heeft u twee opties:                        

  1. Betalen bij ophalen. Hierbij betaald u pas als u uw bestelling komt ophalen.
  2. Vooraf overmaken. Hierbij maakt u het bedrag over naar NL89RABO0137182546 ten name van L A H C  Exters. Hierna wordt uw bestelling naar u verzonden. 

 

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Online een bestelling wijzigen is – na plaatsing – helaas niet mogelijk. Uiteraard kun je bij verandering wel altijd contact opnemen met fifthjewelry@outlook.com  

 

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn binnen Nederland geheel gratis.

 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
Wij proberen uw bestelling zo snel mogelijk bij u thuis te hebben! Mocht u uw bestelling voor een bepaalde datum nodig hebben vermeld dit dan bij ‘Opmerking’ bij het bestelproces. Of neem contact met ons op.

 

Heb ik een account nodig om te winkelen bij FIFTH jewelry?
Je hebt zelf de keuze om een bestelling te plaatsen met account of zonder account. Door een account aan te maken bij FIFTH jewelry kun je het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere verzendadressen opslaan, bestellingen bekijken, volgen en meer. Het is ook mogelijk een eenmalige bestelling te plaatsen, hierbij vul je je winkelwagen en klik je vervolgens op kassa, je gegevens worden dan eenmalig voor deze bestelling gebruikt.

 

 

© 2017 - 2018 FIFTH jewelry | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel